Sprawa projektowania — inicjalizacja obiektu...
Serwis znalezionych hasełOdnośniki
- Smutek to uczucie, jak gdyby się tonęło, jak gdyby grzebano cię w ziemi.
- W jakiej więc mierze obiektywny jest uzyskany przez nas opis świata, w szczególności - opis świata atomów? Fizyka klasyczna opierała się na przekonaniu (może...
- — WierzÄ™, że ci siÄ™ uda — przyznaÅ‚a, a potem spytaÅ‚a: — A co ze mnÄ…?— Cóż, z tobÄ… to inna sprawa...
- • obiektywn¹ ignorancj¹ polityczn¹, na przyk³ad brakiem wiedzy politycznej czy politycznych zainteresowañ (osobisty skrypt: „nie wiem, co siê dzieje, ale skoro siê...
- cz¹stki (przed zmierzeniem jej cech), która nie znajduje siê nigdziew przestrzeni i czasie? Jeœli za jeden obiekt uwa¿aæ to, co jestopisywane przez jeden wektor...
- object mcal_fetch_current_stream_event ( int stream) Zwraca bieżącą strukturę zdarzenia ze strumienia w postaci obiektu zawierający następujące...
- — Co ty tam masz na ekranie? — zapytaÅ‚a Gale, za sprawÄ… widocznej konsternacji Joanny jeszcze bardziej zaciekawiona...
- Uran krytycznie aspektowany zapowiada w tym domu niepowodzenia w sprawach małżeńskich i współżyciu małżeńskim, brak tzw...
- Nawet gdybym miał zamiar powiększyć kompanię, musiałbym wiedzieć znacznie więcej, niż wiem o tobie i twoich sprawach, zanimbym się na coś...
- – Mój przyjacielu, sprawa jest bardzo poważna i możecie narazić siÄ™ na duże przykroÅ›ci, jeżeli ukrywacie cokolwiek przede mnÄ…...
- Dyrektywa NAME określa nazwę, która będzie użyta dla oznaczenia modułu obiektowego wygenerowanego na podstawie bieżącego programu...
Smutek to uczucie, jak gdyby się tonęło, jak gdyby grzebano cię w ziemi.
...................................................... 42
Czym jest obiekt? ............................................................................................... 43
Zalety stosowania obiektów................................................................................. 44
Charakterystyka języka C++ ...................................................................................... 45
Cele języka C — wydajność, czytelność, piękno i przenośność................................ 45
Cele języka C++ — klasy ze wsteczną zgodnością z C............................................ 47
Podsumowanie ........................................................................................................ 50
Rozdział 2. Szybki start — krótki przegląd języka C++
53
Podstawowa struktura programu ............................................................................... 54
Dyrektywy preprocesora............................................................................................ 56
Komentarze............................................................................................................. 60
Deklaracje i definicje ................................................................................................ 63
Instrukcje i wyrażenia ............................................................................................... 69
Funkcje i wywołania funkcji ....................................................................................... 77
6
C++. Inżynieria programowania
Klasy ...................................................................................................................... 86
Praca z narzędziami programistycznymi...................................................................... 90
Podsumowanie ........................................................................................................ 94
Rozdział 3. Praca z danymi i wyrażeniami w C++
95
Wartości i ich typy .................................................................................................... 96
Typy całkowitoliczbowe ............................................................................................. 98
Kwalifikatory typu całkowitoliczbowego ............................................................... 100
Znaki ............................................................................................................... 104
Wartości logiczne.............................................................................................. 106
Typy liczb zmiennoprzecinkowych............................................................................. 107
Praca z wyrażeniami C++ ........................................................................................ 109
Operatory o wysokim priorytecie......................................................................... 110
Operatory arytmetyczne ..................................................................................... 111
Operatory przesunięcia...................................................................................... 114
Bitowe operatory logiczne .................................................................................. 115
Operatory relacji i równości................................................................................ 118
Operatory logiczne ............................................................................................ 120
Operatory przypisania........................................................................................ 122
Operator warunkowy.......................................................................................... 123
Operator przecinkowy ........................................................................................ 124
Wyrażenia mieszane — ukryte zagrożenia ................................................................ 125
Podsumowanie ...................................................................................................... 131
Rozdział 4. Sterowanie przebiegiem programu C++
133
Instrukcje i wyrażenia ............................................................................................. 134
Instrukcje warunkowe ............................................................................................. 136
Standardowe formy instrukcji warunkowych......................................................... 136
Częste błędy w instrukcjach warunkowych........................................................... 140
Zagnieżdżone instrukcje warunkowe i ich optymalizacja ....................................... 152
Iteracje ................................................................................................................. 158
Zastosowanie pętli WHILE ................................................................................. 159
Iteracje w pętli DO-WHILE .................................................................................. 167
Iteracje w pętli FOR........................................................................................... 170