• skrzynia biegów, długa – ponieważ jest wiele szybkich partii (łuki, czasami proste), na których to właśnie dużą prędkością można sporo...
Serwis znalezionych hasełOdnośniki
- Smutek to uczucie, jak gdyby się tonęło, jak gdyby grzebano cię w ziemi.
- EXT REF1 SELECT lub 1106 EXT REF2 SELECT – na COMM, COMM+AI1 lub COMM*AI1...
- choćbyś i mnie miał waszmość tak pochlastać, zawszeć winszuję, winszuję! – Et, dalibyście sobie waszmościowie pokój; bo w rzeczy nie macie się...
- znalazł i któż zaręczy, czy ją znajdzie? – Prawda jest! Ale gdy Bóg go przez nasze ręce od Bohuna uwolnił i przez tyle niebezpieczeństw, przez...
- Po prawej, najbliżej ściany hangaru, stały bok w bok nowiutkie Gromy i Błyskawice – nieco mniejsze wozy bojowe przystosowane do przewozu piechoty...
- «Dlaczego więc ośmiela się podejść do kapłana za pierwszym razem, kiedy jest całkiem nieczysty, a za drugim razem – zbliżyć się nawet do...
- Polecenie traceroute zwykle jest wykorzystywane w ten sposób, jak polecenie ping – jako parametr należy podać nazwę hosta docelowego...
- Krzysztof przetarł palcami oczy i powtórzył bezdźwięcznym głosem: – Precz, precz, zabierzcie stąd tego człowieka...
- Czemu więc płakała? Obawiał się jednak, Ŝe jeśli będzie próbował nalegać, tylko - Nie musi mi pani od razu odpowiadać –uspokoił ją...
- – Zabierzesz stąd te akta, zrobisz gdzieś kopie, roześlesz część do przyjaciół i znajomych rozrzuconych możliwie po całych Stanach, a resztę ukryjesz,...
- W życiu są obecne rozmaite problemy – w związkach międzyludzkich, w pracy, w życiu osobistym...
Smutek to uczucie, jak gdyby się tonęło, jak gdyby grzebano cię w ziemi.
1 - szuter
zdj. 2 - boksyt
zdj. 3 – asfaltowy łącznik
zdj. 4 – duże hopy
Strona: 34
www.gry-online.pl
Colin McRae Rally 3 – Poradnik GRY-OnLine F i n l a n d i a
Po Szewcji najszybszy rajd w grze. Przeważnie typowy popielaty szuter (zdj. 1), choć czasem piekielnie śliska ziemna maź (zdj. 2). Wiele zakrętów na odwagę, czyli ciśniemy lasem, nic nie widać, a wiemy że zakręt można przejść dnem (pełen gaz). Wiele zdradliwych miejsc, drzewa rosną prawie na środku drogi, ale mimo to na szybkich łukach, po wewnętrznej, przy drzewach jest wyjeżdżone cięcie, trzeba je wszystkie wykorzystywać bo dużo dają. Przy cięciach też uwaga na rowy (zdj. 3) – piekielnie niedobre do cięcia – wyhamowują auto i często mogą doprowadzić do jakichś uszkodzeń. Hopy - jeśli się ma odwagę i umiejętności to wszystkie dnem, da się, ale trudno.
Wyjątkiem mogą być zakręty za hopami na które trzeba uważać (zdj. 4). Nie wolno zrywać przyczepności na tej śliskiej mazi (zdj. 2), bo po nas!. Tam trzeba powoli na przyczepności, bo nie da się w żaden sposób poratować - za ślisko. W lasach ważne, aby w pełni kontrolować auto - dużo zacisków z drzewem na wyjściu, wiadomo czym to grozi.
Jeśli chodzi o auto to i tym razem nasz zespół (w postaci komputera) wybiera całkiem trafnie:
•
skrzynia, długa – jest wystarczająco dużo miejsca żeby poszaleć
•
zawieszenie, miękkie – tylko ono się dobrze sprawdza na tego typu nierównościach (delikatne górki z zakrętami, hopy)
•
hamulce może średnie, aby nie blokować kół niepotrzebnie
zdj. 1 - szuter
zdj. 2 – śliska ziemia
zdj. 3 – nie ciąć! rów
zdj. 4 – za górką zakręt
Strona: 35
www.gry-online.pl
Colin McRae Rally 3 – Poradnik GRY-OnLine Podsumowanie
Na koniec chciałbym Wam przekazać jeszcze kilka uwag, zasad, do których dobrze jest się stosować, gdyż mogą naprawdę pomóc w osiąganiu lepszych wyników. Oto moja lista przykazań kierowcy w CMR3:
•
Jeśli możesz, jeźdź na kierownicy!
•
Jeźdź tylko na ręcznej skrzyni. Korzyści czasowe mogą być zaskakująco wysokie.
•
Tnij tylko tam, gdzie Ci pilot dyktuje, lub tam, gdzie widać wyjeżdżone cięcie.
•
Na asfaltach pokonuj zakręty „na okrągło” – unikaj poślizgów.
•
Korzystaj z band śnieżnych w Szwecji.
•
Ostrożnie z dużymi hopami (Australia, Finlandia i Wielka Brytania) – mogą zdemolować auto.
•
Każde ślizganie się kół to strata czasowa, jeśli to możliwe – unikaj tego. (na szutrach jest to niemożliwe, jednak w takich miejscach jak wyjścia z zakrętów, można nieco szybciej pojechać zmieniając biegi tak, żeby auto nie buksowało kołami)
•
Sprawdzaj różne ustawienia auta na odcinku testowym (próbie). Może się okazać, że na innych (niż te, co ustawia komputer) ustawieniach, może jeździć Ci się wygodniej, a co najważniejsze – szybciej.
Mam nadzieję, że ten poradnik Wam w jakiś sposób pomoże. Myślę też, że dowiedzieliście się też nieco o technice rajdowej i o samych rajdach. Ustawienia, które ja proponowałem, opinie o samochodach są moim prywatnym zdaniem i niekoniecznie muszą się zgadzać z Waszym. Każdy z Was może mieć także inną technikę jazdy. I pamiętajcie – lepiej pobawcie się wirtualnie, niż narażajcie swoje (i innych) życie, sprawdzając swoje umiejętności na niezabezpieczonych trasach.
Szkoda życia.
Strona: 36
www.gry-online.pl